گل پسر مامان و بابا

عيدت مبارررررررررك خوشگل من

1393/1/1 1:03
نویسنده : مامان شازده
47 بازدید
اشتراک گذاری

niniweblog.com

بوي عيدي ...بوي تو.. بوي كاغذ رنگي

عشق قشنگ من اولين بهار زندگيت مبارك باشه...الهي كه 100 تا بهار و به خوشي سلامتي ببينيniniweblog.com

امسال مامان و بابا مثه ني ني گيهاشون شده بودن و واسه اومدن عيد روز شماري مي كردن..با شوق و ذوق هفت سين قشنگمون و چيدم و واسه خريدكردن هم مثه بچگي ها پر از شور و انگيزه بوديمniniweblog.comniniweblog.comسين هشتم من سعادته كه تو مسببش هستي عشقم

گل من همه اينا به خاطر حضور و وجود قشنگه توه.. تويي كه به مامان و بابا حس قشنگ بودن بهار و فهموندي

ماماني كلي ذوق لباساتو كرده كه تنت كنيم بريم عيد ديدني ..بالاخره روز موعود فررسيد  بهتر بگم شب موعود آخه عشقم امسال سال تحويل ساعت 8 شبه ..قراره بريم خونه مامان جون اينا تا با دايي جونم آنلاين عيد رو مبارك كنيم..

پسر قشنگ من پاي اولين سفره هفت سين زندگيش

niniweblog.com

اولين عيد ديدني روز عيد خونه عموصادق...يادته پارسالم روز اول اينجا بوديم گلمniniweblog.com

مامان فداي اون تيپت بشه كه هرچي نيگات مي كنم سير نميشم..ماشالاniniweblog.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)